
Obszary
Działania
- Identyfikacja Wizualna
- Brand Hero
- Brand Hero Design-Storytelling
- Wizualizacja elementów grywalizacji
- Kolekcja NFT PFP (supply 10k)
- Ilustracje
- Explainer Video
Plan Realizacji


Projekt identyfikacji wizualnej
Zaprojektowaliśmy elementy identyfikacji marki na podstawie 7-poziomowego systemu edukacji HeyEdu. Dodatkowo uwzględniliśmy prestiżowy wydźwięk bycia studentem platformy. Dobraliśmy żywą i spójną kolorystykę, która zamknęła markę HeyEdu w pozytywnym, pełnym życia i nowoczesnym charakterze.


Brand Hero
HeyEdu opiera się na wizerunku pozytywnej ośmiornicy, która jest opiekunem, przyjacielem i trenerem studenta. Wstępnie pracowaliśmy nad grupką ośmiornic, ale ostatecznie zdecydowaliśmy się na jednego bohatera marki. Ośmiornica często przedstawiana jest w kontekście ciężkiej (ale mądrej) pracy nad swoim wykształceniem i formą. Jest definicją pomocy, determinacji, przyjaźni i rozwoju.



BrandHero Design-Storytelling
Każda marka potrzebuje dobrej historii. Właśnie dlatego w HeyEdu ośmiornica gra zawsze pierwszą rolę. Wrysowaliśmy bohatera marki w różne konteksty, które sprawnie budują historię dzięki wizualizacji pokonywanej drogi.



Wizualizacja elementów grywalizacji
Użytkownicy HeyEdu potrzebowali wizualizacji swojej ścieżki postępu oraz otrzymanych nagród za zwycięstwa. W tym celu zaprojektowaliśmy lokacje oraz odznaki, które wyświetlają się w panelu użytkownika. Pomagają w zrozumieniu postępów. Cześć studentów chętnie chwali się nimi w social media.



Kolekcja NFT PFP
Dostęp do HeyEdu przyznawany jest poprzez NFT. W pierwszej kolejności zaprojektowaliśmy NFT Founders w formie karty dostępowej, aby następnie rozpocząć intensywne prace nad pełną kolekcją HeyEdu Genesis składającą się z 10 000 unikatowych ośmiornic. Na kolekcję składa się 45 elementów w tym 3 legendarne traity.


Ilustracje
Na potrzeby marketingu kolekcji NFT i budowy rozpoznawalność marki, stworzyliśmy szczegółowo zilustrowany kontekst życia ośmiornic na planecie edukacji. Pokazujemy w ten sposób, że różni ludzie potrafią rozwijać się na wiele sposobów przy pomocy asystenta HeyEdu. Pozwala to odbiorcom, zrozumieć, że marka potrafi uczyć wartościowych rzeczy poprzez zabawę, grywalizację i przyjemnie spędzony czas.



Explainer Video
W kluczowym etapie rozwoju HeyEdu zidentyfikowano problem — odbiorcy, którzy tylko przyglądali się z boku, nie rozumielim jak działa nowoczesny system edukacji. W tym miejscu wyszliśmy naprzeciw i rozwiązaliśmy problem za pomocą animacji, która używana jest jako Video Explainer. W prosty sposób wyjaśniliśmy cały proces i zachęciliśmy odbiorców wspólnego rozwoju.


Rezultat
Efektem długoterminowej współpracy nad brandem HeyEdu jest znaczące pobudzenie rozpoznawalności marki dzięki charakterystycznej oprawie graficznej. Asystent edukacji jakim jest HeyEdu, działa w branży edukacyjnej łączącej ze sobą świat Web3. W tym przypadku postawiliśmy na zbudowanie brandu, któremu chce się zaufać i skorzystać z jego pomocy. Ważne było skupienie na zbijaniu obiekcji, pozytywnym wizerunku oraz profesjonalnej otoczce.
Okiem Klienta

Loop Studio to level PRO w skali świata, a nie tylko Polski. Nie chodzi tu tylko o cudowną pracę kreatywną przy grafikach. Nie chodzi tu o niesamowitą animację, którą nam zrobili (sami dodali efekt WOW dodając dźwięki np. ze startu misji Apollo). Największy plus to model pracy. Zawsze wyrozumiali, zawsze kreatywni, zawsze na czas, zawsze na korzyść klienta. Cudowna ekipa <3
Mirek BurnejkoCo-Owner HeyEdu